Klanttevredenheidsonderzoek (2024)

D.m.v. een anoniem klanttevredenheidsonderzoek (via KIWA Keurmerk ZZP-er Zorg) werd een 9,5 door cliënten gegeven! 

Betreffende 6 thema's en 6 competenties (zie het document links). 

Meer informatie? 

De volgende audit vindt plaats rond 1 oktober 2025. 

Mijn KIWA registratienummer is: 28485 https://www.mijnkeurmerk.nl/keurmerkregister/


Reviews (alle met toestemming geplaatst):

Jula: Haar traject bestond uit individuele coaching gericht op loopbaankeuzes:

"Marije kwam op mijn pad door een andere hulpvraag van mijn kant. Deze ontmoetingen zijn nooit zonder reden en dus ging ik met haar een loopbaantraject in, een nieuwe wending voor mij. Een behoefte waarvan ik dacht dat zelf wel te kunnen oplossen. Wat ben ik blij dat we het samen hebben gedaan! Vaardigheden die ik voor lief nam of gewoonweg niet herkende kwamen boven tafel. Boeken werden gelezen, ondersteundende tests ingevuld en bestudeerd, ontrafelende gesprekken maakten de persoonlijke puzzel alsmaar helderder. Hoe mooi is het als je jezelf nóg beter kunt gaan begrijpen, je jezelf daarmee in je kracht kunt zetten en ernaar kunt handelen. Door Marije's persoonlijke aanpak is geen pad gelijk en je voelt haar intenties: jou helpen!"

Ouders met 3 kinderen: Hun traject bestond uit o.a.: IQ-tests, second opinion ASS, verminderen van zorg door gezamenlijke gesprekken met school, inzet passend onderwijs (voltijd HB-klas voor 2 kinderen) en passende opvoedingsstrategieën, specifiek gericht op hoogbegaafdheid:

"Marije heeft enorm veel kennis, inzicht en heeft ons op een hele prettige manier geholpen! Toen de kinderen hoogbegaafd bleken heeft zij ons psycho-educatie gegeven en heel veel tips gegeven waardoor wij dit ook aan het netwerk weer door konden vertellen. Ze heeft al onze vragen beantwoord toen we door enorm roerige fases gingen met de kinderen en hier heel fijn in meegedacht. Mede dankzij Marije zijn wij back on track met de kinderen!"